lørdag den 4. januar 2014

Danmark du dejligste

Danmark du dejligste, er en bog med billeder af det utrolig smukke Danmark, en bog som jeg ofte støder på, når jeg går i genbruger rundt om i hele landet. Nu vil jeg lave min egen Danmark du dejligste en slags guide bog til dig, som gerne vil opleve Danmark fra en anden side, end den du oftest ledes ud på, jeg vil poste mine egne billeder herinde og fortælle om de dejlige og særprægede steder som jeg går og finder i hele landet det næste års tid. Det er spisesteder, mindesmærker, attraktioner og andre steder som bare er hyggelige at komme. Så jeg håber dette vil interessere de danskere, der nyder at opleve deres eget land, men måske også vil inspirere nogle til at genopdage vort elskede Danmark. Jeg vil gennem bloggen fortælle om mine oplevelser og blande det med historier om stedet. Jeg ønsker god fornøjelse.

Det nye Danmark jeg skal opleve allerede i morgen er Ideon som er en lille økologisk café i Hammerbakker, jeg glæder mig til at se hvad de kan byde på.
Via linket kan du læse om Caféen og butikken i Hammerbakker:
http://www.ideonskovbutik.dk/

Jeg vil i morgen glæde mig til at fortælle om mine oplevelser på stedet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar